
Зa підсумкaми трaвня нa укрaїнськoму ринку булo зaфіксoвaнo зрoстaння більшe ніж у 2 рaзи. Крім тoгo, трaвeнь стaв рeкoрдним місяцeм вслед обсягами продажів нових автомобілів по (по грибы) 2022-2023 роки. А які ж сегменти авторинку стали драйверами цього зростання?
Отже, якщо з травневим зростанням у +120% більш-менш зрозуміло, що у минулому році в цей місяць була низька порівняльна краеугольный камень, то підсумки 5 місяців і зростанням у +51% є більш показовим. Авторинок зростає, це незаперечний случившееся. А драйверів у нього одразу декілька.
Ровно по-перше, країна потребує значну кількість автомобілів, яка була знищена під минута бойових дій. І тому бюджетні закупівлі мотор стали тим самим драйвером зростання.
Але ринок значно змінився после останній рік. Після суттєвого падіння у 2022 році, поступово продажі нових автомобиль відновлювалися. І у травні вийшли получи показник 5,8 тис. одиниць сообразно всій країні. Багато це чи (раз-два? Як свідчить історія авторинку, цей показник безлюдный (=малолюдный) самий гірший вслед останнє десятиліття. К прикладу, стількі ж автомобиль у травні продавали у 2020 році, а у 2014, 2015, 2016 роках продажі були істотно менші. Или, 2023 рік є невыгодный найгіршим в історії авторинку.
Авторинок у 2023 році зростає вслед за рахунок премиального сегменту (+130%) та середнього класу автомобиль (+64%). А от попит получи бюджетні автівки та Luxury у від\’ємних показниках. Головним драйвером зростання є попит від фізичних осіб (+60%), тоді як попит з боку організацій (+34%) зростає, але меншими темпами.
Что-то около виглядають лідери продажів серед приватних осіб ради підсумками 5 місяців 2023 року:
- Toyota
- Volkswagen
- BMW
- Hyundai
- Renault
Що стосується класів мотор, то драйверами у 2023 році є кросовери-SUV (+68%) та пікапи (+25%). А с традиційні седани, хетчбеки та универсали зростають дуже повільно — лише +1,5% после 5 місяців.