
Oснoвний пoстaчaльник мікрoмoбільнoсті в Нью-Йoрку кoмпaнія Revel, щo нaдaвaлa пoслуги з прoкaту eлeктрoскутeрів, пeрexoдить нa прoкaт eлeктричниx aвтoмoбілів.
Пeрeд цим прокатна компанія вийшла зі сфери послуг у Вашингтоні та Маямі, частково залишалася у Нью-Йорку та Каноник-Франциско, але поступово і после этого зменшувала масштаби своїх операцій зі скутерами. З недавнього свого парку у понад 6000 електричних скутерів у США компанія нині має менш як 3000 байків, які також повністю виведе з обігу.
Скутери, що розвивали швидкість 48 км/время, отримали високу оцінку после їхню ефективну маневровість, що дозволяло водіям об’їжджати міський трафік і рухатися з більшою швидкістю, ніж електровелосипеди. Однак останнім иным часом вони не давали бажаного прибутку.
Наразі оголошено насчет припинення роботи скутерів Revel у Нью-Йорку та Каліфорнії. Натомість Revel планує подвоїти послуги спільного/прокатного використання зарядних станцій та електромобілів, які останнім при случае дають більшу частину доходу компанії.
Однак ніша порожньою малограмотный буде. Оператор прокату Citi Bike планує збільшити зеленое богатство педально-мускульних та педальних електровелосипедів. Його програма спільних велосипедів Нью-Йорка передбачає подвоєння кількості, яка наразі становить 10 000.
Порівняно з мускульними велосипедами жителі Нью-Йорка прихильніше ставляться давно електричних велосипедів Citi, оскільки ті маловыгодный вимагають великих зусиль. Вони дозволяють подолати відстань із меншим фізичним навантаженням, дістатися предварительно місця призначення, безвыгодный спітнівши.
Щоправда, задля безпеки Citi Bikes знизить в електричних велосипедах швидкість з 32 перед 29 км/время. Департамент транспорту мегаполіса також підтвердив, що вони запустять кампанію навчання водіїв безпечній роботі з електровелосипедами, але нічого приставки не- сказав про додаткові програми безпеки щодо автомобілів, які спричиняють набагато серйозніші травми, ніж мускульно-педальні чи електричні велосипеди.
Нині програма Citi Bikes вважається найкращим транспортним сервісом. Експерти вже назвали електровелосипеди «транспортним феноменом»: у серпні 2023 року налаженность «встановила місячний достижение із понад чотирма мільйонами поїздок, що получай 63 відсотки більше, ніж у тому ж місяці 2019 року.