Toyota розробляє технологію «вічних» акумуляторів для електромобілів

Дoслідницькa групa Toyota дoсяглa прoгрeсу в тexнoлoгії літій-іoнниx aкумулятoрів, щo пoтeнційнo мoжe змінити дoвгoвічність і стійкість бaтaрeй eлeктрoмoбілів. Вчeні з Цeнтрaльнoї дослідницької лабораторії Toyota в Японії розробили декрипитация відновлення ємності літій-іонних батарей, що деградували, і тим самим знизили потребу в їх регулярній заміні.

Ця нова методика передбачає введення у відпрацьовану батарею спеціально розробленого хімічного розчину. Розчин запускає реакцію, яка збільшує кількість заряджених частинок, таких як іони літію та електрони, ефективно відновлюючи ємність батареї. Цей процес може відновити поперед 80% початкової ємності батареї, що дає їй змогу витримати поперед 100 циклів заряду-розряду, зберігши присутствие цьому свої характеристики.

Ефективність цього методу відновлення неважный (=маловажный) залежить від розміру батареї, що работать його придатним угоду кому) різних застосувань, включно з електромобілями. Однак він малограмотный застосовується до батарей зі структурними пошкодженнями.

Вчені Toyota наголошують возьми необхідності постійних досліджень у цій сфері про забезпечення достатньої надійності цієї технології. Подальші випробування необхідні интересах повної перевірки процесу та усунення можливих побічних ефектів.

Поряд з цією новаторською розробкою Toyota просуває свою дорожню карту розвитку акумуляторних технологій. У 2023 році компанія представила стратегічний тактика, спрямований на пуск твердотільних батарей по кінця десятиліття. Очікується, що ці батареї забезпечать резерв ходу близько 1 000 кілометрів, а пора швидкої зарядки від 10 вплоть до 80% становитиме лише 10 хвилин.

До самого появи твердотільних батарей Toyota планує випустити інші передові рішення. Раньше 2026 року компанія має намір представити батареї з рідким електролітом «Performance», які забезпечать 800-кілометровий резерв ходу, 20-хвилинний момент заряджання і зниження вартості для 20% порівняно з батареями bZ4X. У 2026-2027 роках Toyota состроить батареї LFP з біполярною структурою, які забезпечать дальність одна нога здесь 600 км, полоса зарядки 30 хвилин і зниження вартості держи 40%.

Подальші інновації очікуються у 2027-2028 роках з випуском батарей «High-Performance», які забезпечать заряд ходу в 1000 км, время зарядки 20 хвилин і зниження вартості сверху 10% порівняно з батареями «Performance».

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.