Rimac Nevera готується до нового світового рекорду швидкості

Зaснoвник aвтoмoбільнoї кoмпaнії Rimac Automobili Мaтe Рімaк aнoнсувaв мaйбутній зaїзд гіпeркaрa Rimac Nevera нa швидкість. Oдин із кoмeнтaтoрів написав, що Nevera цілком здатний встановити новий достижение «0-400-0 км/год» і має це зробити. В що Мате порадив стежити по (по грибы) новинами наступного тижня.

Очікується, що хорватський електромобіль покращить актуальний достижение швидкості прискорення від поперед 400 км/бадняк із подальшою зупинкою Koenigsegg Agera RS. У листопаді 2017 року гіперкар шведської компанії Koenigsegg Automotive AB впорається з цим завданням из-за 33, 29 секунди. Рекордний заїзд проходив сверху закритій 17-кілометровій ділянці траси між Лас-Вегасом та Парампом. После місяць до того Agera RS виконав тетенька саме завдання для колишньому військовому аеродромі в Данії после 36,44 секунди.

Rimac Nevera має всё-таки необхідне, щоб відібрати пе чемпіона у швейцарського гіперкару. Його максимальна швидкість 412 км/годок. Чверть милі (402 метри) він долає ради 8,58 секунд та прискорюється від поперед 100 км/бадняк за 1,97 секунд. А наскільки добре він справляється з гальмуванням, ми дізнаємось найближчим подчас. Для цього у Nevera є вуглецево-керамічні гальма Brembo.

Тим случаем Koenigsegg Automotive готує нового рекордсмена — Jesko Absolut. Його вже назвали найшвидшим автомобілем бренду. Очікується, що він зможе обійти навіть Bugatti Chiron Super Sport з максимальною швидкістю 490,5 км/година.

Jesko Absolut оснащений більшими вуглецево-керамічні гальма, ніж Rimac Nevera. У хорватського електрогіперкару спереду та ззаду подыматься диски діаметром 390 мм, тоді як у його конкурента 410-міліметрові спереду та 395-міліметрові ззаду. Крім того, Jesko Absolut весить всього 1390 кг, для 910 кг менше Nevera.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.