Зaснoвник aвтoмoбільнoї кoмпaнії Rimac Automobili Мaтe Рімaк aнoнсувaв мaйбутній зaїзд гіпeркaрa Rimac Nevera нa швидкість. Oдин із кoмeнтaтoрів написав, що Nevera цілком здатний встановити новий достижение «0-400-0 км/год» і має це зробити. В що Мате порадив стежити по (по грибы) новинами наступного тижня.
Очікується, що хорватський електромобіль покращить актуальний достижение швидкості прискорення від поперед 400 км/бадняк із подальшою зупинкою Koenigsegg Agera RS. У листопаді 2017 року гіперкар шведської компанії Koenigsegg Automotive AB впорається з цим завданням из-за 33, 29 секунди. Рекордний заїзд проходив сверху закритій 17-кілометровій ділянці траси між Лас-Вегасом та Парампом. После місяць до того Agera RS виконав тетенька саме завдання для колишньому військовому аеродромі в Данії после 36,44 секунди.
Rimac Nevera має всё-таки необхідне, щоб відібрати пе чемпіона у швейцарського гіперкару. Його максимальна швидкість 412 км/годок. Чверть милі (402 метри) він долає ради 8,58 секунд та прискорюється від поперед 100 км/бадняк за 1,97 секунд. А наскільки добре він справляється з гальмуванням, ми дізнаємось найближчим подчас. Для цього у Nevera є вуглецево-керамічні гальма Brembo.
Тим случаем Koenigsegg Automotive готує нового рекордсмена — Jesko Absolut. Його вже назвали найшвидшим автомобілем бренду. Очікується, що він зможе обійти навіть Bugatti Chiron Super Sport з максимальною швидкістю 490,5 км/година.
Jesko Absolut оснащений більшими вуглецево-керамічні гальма, ніж Rimac Nevera. У хорватського електрогіперкару спереду та ззаду подыматься диски діаметром 390 мм, тоді як у його конкурента 410-міліметрові спереду та 395-міліметрові ззаду. Крім того, Jesko Absolut весить всього 1390 кг, для 910 кг менше Nevera.