Перший український електромобіль було виготовлено ще 88 років тому

Нa чeргoвoму зaсідaнні «Істoричнoгo Aвтoклубу» у Києві oбгoвoрювaлися eлeктрoмoбілі кoлишніx рoків. Учaсники клубу нaвeли пeрeкoнливі докази того, що історія застосування цього виду транспорту в Україні налічує 128 років.

Першу згадку относительно такі машини знаходимо в газеті «Одеські новини» від 10 жовтня 1895 року. Докладно було розглянуто й виробництво партії комерційних автомобілів-фургонів (Лазеечка-750/751), виготовлених у Львові 1951 року у кількості 20 од.

Возьми засіданні також було зроблено сенсаційну заяву относительно те, що у середині 30-х років група київських фахівців автовідділу Головдортрансу республіки займалася електромобілями. Інженер А. Таубін розробив серію електромобілів, причому без- розвізних комерційних, а легкових. Принаймні Водан із них і був побудований у квітні 1935 року.

Це компактна вышибала з обтічним кузовом возьми трьох-чотирьох людей була примітна у багатьох відношеннях. В соответствии с-перше, вона мала трубчасту алюмінієву раму. Сообразно-друге, кузов її теж був виготовлений із «крилатого металу». А по части-третє, підвіска всіх коліс була незалежною і близ цьому — вперше в СРСР — пневматичною.

І ще одне: режим була передньопривідною. Подле цьому кожне переднє сателлит приводилося в дію окремим електромотором (потужністю вдоль 3 кВт), тому відпала необхідність у диференціалі. А живилися вони від семи кислотних акумуляторів (112 Аг кожен), встановлених у передній та задній частині машини.

Відомо, що після випробування цієї машини роботи надо електромобілями якийсь время тривали.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.