Легендарний мандрівник вирушає у навколосвітню подорож на електромобілі Tesla

У 2012 рoці Рaфaeль дe Мeстрe прoїxaв нaвкoлo світу нa eлeктрoмoбілі, oригінaльнoму рoдстeрі Tesla. Цьoгo рoку ітaлієць нa тoму ж рoдстeрі вирушив щe нa кoлo пeрeд зaплaнoвaним нa 2024 рік командним заїздом.

Заметина поїздки — пошук потенційних учасників й демонстрація переваг «зелених» технологій та можливості використання електромобілів навіть в целях найтриваліших та найскладніших маршрутів.

Зі слів -де Местре, проблеми із зарядкою електромобілів перебільшені. Поповнити батарею можна у до скорого свидания-якому місці, -де «горить світло». Під период його першої поїздки швидкісних зарядок постійного струму ще отнюдь не було, але це безграмотный завадило досягненню мети.

Ця подорож була в (видах де Местре свого роду особистим викликом. Він планував першим здійснити навколосвітню подорож возьми електромобілі й очікував возьми доставку своєї Model S у 2013 році. Але в лютому 2012 року зі Страсбурга із тією ж метою виїхав Citroen C-Zero, який пілотували двое французькі водії. -де Местре вирішив їх випередити й вирушив у отвали своєму Tesla Roadster.

Стартувавши у Каталонії, протягом наступних кількох місяців він проїхав при помощи Європу, США, пустелю Гобі, Казахстан, Уральські гори та Росію. Обігнати французів йому вдалося лише у вересні, из-за кілька тижнів прежде фінішу. Таким чином, його Tesla Roadster став першим електромобілем, який об’їхав навколо світу.

Спочатку він планував зробити це по (по грибы) 80 днів, але фактично переїзд тривав 127 днів. Окрім аварії из-за 965 км вплоть до фінішу на тривалость подорожі вплинули перевезення насквозь океан та оформлення віз.

Другий заїзд у навколо світу дескать Местре та ще 10 команд здійснили у 2016 році. У ньому брали планида один родстер, вісім Tesla Model S та двоечка електроавтобуси (Denza і Modulo). Цього разу вони вклалися у 80 днів.

Цьогорічний одиночний заїзд італійця розпочався неважный (=маловажный) в Європі, а у США, куди він вирушив, щоб придбати батарею на свого родстера. У майстерні в Аризоні йому встановили акумулятор получи 80 кВт.година. Це дозволило збільшити ресурсы ходу з 385 раньше 560 км.

Також мол Местре планує випробувати новий рейс через Азію, щоб викинути з нього територію Росії. Він сяде бери пором із Казахстану накануне Азербайджану через Каспійське рой й потрапить до Європи поверх Туреччину. Таким чином, італієць планує продемонструвати, як Росія може бути відрізана від торгівлі, якщо вона продовжить свої агресивні дії.

Сверху ралі 2024 року дескать Местре сподівається зібрати 12 команд, які проїдуть 40 000 км возьми електротязі за 80 днів — соответственно 500 км получи день протягом майже трьох місяців. Він планує сертифікувати його як офіційний світовий достижение. Морські «перешкоди» учасники долатимуть виключно получи «зелених» плавзасобах. Це если перша кругосвітня подорож з нульовим рівнем викидів получай електромобілі.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.