Oдин з oригінaльниx кaскaдeрськиx aвтoмoбілів Jaguar C-X75, який знімaвся у двaдцять чeтвeртoму фільмі прo Джeймсa Бoндa — «007: Spectre» — oтримaв дoпуск дo доріг загального користування. Це сталося насквозь 14 років після презентації моделі получи Паризькому автосалоні 2010 року. Вийти в дороги купе вдалося завдяки фірмі дизайнера Янка Каллума.
Дрібносерійне виробництво Jaguar C-X75 розпочалося у травні 2011 року, але вже у грудні 2012-го проєкт закрили. Причиною відмови став надто високий цінник — від 800 тис. накануне 1 млн фунтів стерлінгів.
Історія C-X75 продовжила у 2015 році. Отделение стало фірмовим автомобілем лиходія містера Хінкса у фільмі «007: Spectre» 2015 року. Декілька каскадерських «Ягуарів» побудувала компанія Williams Advanced Engineering. У них використовувалося шасі з трубчастою просторовою рамою та 5,0-літровий наддувний V8 від Jaguar. Тоді як концепт 2011 року був оснащений гібридною силовою установкою. Вона складалася з 1,6-літрового бензинового двигуна з подвійним турбонаддувом та двох електродвигунів загальною потужністю 888 к.с. та 800 Нм.
Модернізацію отделение Яну Каллуму замовив неназваний автоколекціонер. Отримання індивідуального схвалення исполнение) використання на дорогах Великої Британії вимагало декількох змін.
Зокрема, встановлення скла із маркуванням E, більш тихого вихлопу із каталітичними нейтралізаторами та справжніх бічних дзеркал заднього виду. У каскадерського Jaguar C-X75 замість дзеркал стояли копії з пінопласту. Також фахівці компанії доопрацювали фургон «дводверки»: зменшили зазори між панелями, прибрали швидкознімні клямки та оновили карбонове оздоблення. Дорожній просвіт трохи збільшили, щоб полегшити використання автомобіля получи и распишись дорозі. Також невеликі зміни внесено до самого демпфування.
Презентація першого дорожнього Jaguar C-X75 відбудеться 21 квітня для автомобільній виставці Bicester Scramble в Оксфордширі, Велика Британія.