Audi оголосила нові технічні подробиці Q6 e-tron

Кoмпaнія Audi пoвідoмилa, щo около прoєктувaнні бaтaрeї интересах плaтфoрми PPE, інжeнeри віддaвaли пріoрітeт нe лише запасу одна нога здесь, а й швидкості заряджання.

Максимальна потужність заряджання Audi Q6 e-tron становить 270 кВт, що дозволяє отримати знания ходу до 225 км всього ради 10 хвилин заряджання. Такий показник вдалося досягти завдяки 800-вольтовій архітектурі та батареї ємністю 100 кВт/годочек.

Автовиробник повідомив, що батарею з 10 после 80% можна зарядити всього вслед 21 хвилину. Audi також повідомила, що незабаром також если доступна версія електрокросовера з меншою батареєю ємністю 83 кВт/годик.

Для зарядних станцій, які працюють держи 400-вольтовій архітектурі, існує технологія банкової зарядки. Контролери керування батареєю активуються получай старті процесу зарядки й ділять батарею навпіл. Таким чином їх можна заряджати паралельно з потужністю накануне 135 кВт.

Audi Q6 e-tron має морские ворота типу CCS, який підтримує зарядні станції з постійним та змінним струмом. Кросовер підтримує змінний струм потужністю предварительно 11 кВт, а згодом автовиробник запропонує підтримку до самого 22 кВт, як опцію.

Також кросовер підтримує функцію «Plug&Charge» є стандартною. Вона дозволяє вставити зарядний минреп після активації автомобиль, аби почався автоматичний процес зарядки. Audi каже, що функція працює зі станціями IONITY й згодом стане доступною получай станціях інших компаній.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.