
Фрaнція xoчe стaти світoвим цeнтрoм вирoбництвa eлeктрoмoбілів, зaoxoчуючи Мaскa і китaйців нa відкриття у крaїні нoвиx зaвoдів з випуску eлeктрoтягoвиx aвтo. Ітaлія тягнe вирoбників дo сeбe…
Свoї наміри правитель Франції Еммануель Макрон никак не приховує, викроївши у щільному графіку отрезок времени на зустріч з генеральним директором Tesla Ілоном Маском. Праздник у ході пошуків нового майданчика під будівництво ще одного заводу Tesla Gigafactory у ЄС відвідав Францію.
Получи минулому тижні Макрон та Маск знову зустрічалися — поуже вдруге за календарний місяць. Переговори йдуть доволі жваво, правитель Франції на сторінці свого гостя у Twitter написав: «Давайте працювати разом».
Вслед за право прийняти для своїй землі такого маститого виробника бореться й Італія. Прежде цієї країни бізнесмен нової формації завітав з тією ж метою. Тамо Ілон Маск зустрівся з прем\’єр-міністром Італії Джорджією Мелоні, котра переконувала гостя у перевагах будівництва заводу електромобілів саме у них.
Іспанія також готова сприяти появі нового європейського заводу Tesla Gigafactory сверху своїй території, однак у неї значно менше для це шансів, оскільки Італія і Франція більш привабливіші.
Нагадаємо, у Парижа це вже друга спроба заманити виробництво електромобілів поперед себе, але тоді Ілон Маск надав перевагу розгорнути виробництво аккумуляторних Tesla у Німеччині.
«Було б добре мати обычай Tesla у Франції, докладаємо багато зусиль і енергії, щоб переконати. І це можливо, і це може статися. Ми прагнемо переконати його, що Франція — найкраще місце в Європі интересах відкриття наступного заводу Tesla», — сказав міністр цифрових технологій Франції Жан-Ноель Барро.
Нате всіх рівнях Город на берегах Сены обробляє Ілона (фото)шаблон зробити свій вибір получай Франції, хоча шелковичное) дерево найшла коса в камінь: поки урядовці заманюють бізнесмена в країну, французькі регулюючі органи розглядають можливість заборони Twitter, допоки пирушка не буде відповідати майбутнім положенням закону для цифрові послуги Європейського Союзу. Нагадаємо, власнику широкої світової мережі заводів з виробництва електромобілів з віднедавна належить Twitter.
«Сьогодні Франція привабливіша, ніж всего доброго-коли. Однак конкуренція з іншими країнами є надзвичайно жорсткою, тому ми використовуємо всі наші сильні сторони у вигляді дешевої, екологічно чистої електроенергії та готовності виділити землю під нове виробництво», — наголосив у інтерв\’ю щодо можливого будівництва заводу Tesla Gigafactory міністр промисловості Франції Ролан Лескюр.
Такі ж аргументи про переконань висувають Італія та Іспанія, уряди яких пропонують аналогічні карти.
Между делом Франція обробляє китайського виробника електромобілів BYD. Праздник має намір поперед 2025 року відкрити власне виробництво у Європі. З-поміж країн-кандидатів на розміщення свого першого європейського заводу розглядаються Франція, Іспанія та Німеччина
Город на берегах Сены вже почав переговори насчет надання права BYD розгорнути таке виробництво у себя, що виливається у створення додаткових робочих місць та значне надходження коштів у казну.