
Зaвeршилися спoживчі випрoбувaння нoвoї eлeктрoвaнтaжівки eCargo FCEV нa вoднeвиx пaливниx eлeмeнтax, вигoтoвлeнoї британською компанією Electra Commercial Vehicles. Протягом трьох місяців власть працювала у мережі супермаркетів Sainsbury\’s. В даному випадку це був авторефрижератор — з мультитемпературним фургоном марки Solomon, холодильним агрегатом Carrier Transicold TRS Iceland, потужним інвертором та гідробортом Dhollandia.
Щодня автомобіль долав у середньому 334 км. І подле цьому з нульовим шкідливим викидом. Про порівняння, дизельна вантажівка такого класу — повною масою 19 т — по (по грибы) аналогічний денний пробіг викидає в атмосферу 314 кг СО2.
Авто Electra eCargo оснащена силовою установкою получи водневих паливних елементах від Proton Motors потужністю 44 кВт. Вона вносить свежую струю батареї ємністю 225 кВт. Водень у кількості 20 кг зберігається у чотирьох резервуарах під тиском 350 диско-бар. Як показала експлуатація у реальних умовах, вслед за робочий день станция витрачала лише после 65% всього водню. Таким чином, реальний имущество ходу сягає 512 км.
Партнером випробувань стала компанія Element 2, яка працює по-над створенням мережі водневих заправних станцій по мнению всій країні. Вплоть до речі, акумуляторні батареї вантажівки Electra eCargo FCEV також можна зарядити ззовні — змінним ли постійним струмом для відповідних станціях.